Практичні матеріали:
1. «Стресостійке дитинознавство» - практикум для дорослих.
2. Крокуй до укриття - пісня руханка
3. 40 ігор у темряві. Для відновлення відчуття безпеки, близькості та запобігання травматизації
4. Нейропсихологічна гра "Майстерні руки"
5. Нейропсихологічна гра "Роби як Лорі"
6. Ігри на розвиток дихання
Мета роботи психологічної служби з педагогами — формування сприятливого середовища для збереження психічного й психологічного здоров’я та розвитку особистості кожного учасника освітнього процесу. Метою обумовлені наступні завдання:
формування психолого-педагогічної компетентності педагогів, зокрема в питаннях всебічного розвитку дітей й формування їх психологічної обізнаності при взаємодії з батьками та дорослими
запобігання емоційному вигоранню педагогів
здійснення підвищення рівня сихологічної обізнаності педагогічних працівників відповідно до річного плану роботи закладу освіти
використання здоров’язбережувальних технологій
сприяння зміцненню психічного та психологічного здоров’я всіх учасників освітнього процесу.
Корисні посилання в межах роботи:
1. В рамках ініціативи Першої Леді МОН вже реалізує проєкти щодо формування спроможності педагогічних працівників та батьків надавати першу психологічну підтримку дітям під час здобуття освіти для досягнення найкращих результатів навчання, зокрема розроблено курс підвищення кваліфікації для освітян «Перша психологічна допомога учасникам освітнього процесу під час і після завершення воєнних дій»
2. Спільно з Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ), Українським інститутом когнітивно-поведінкової терапії та Всеукраїнським громадським центром «Волонтер» запустили проєкт психологічної підтримки «ПОРУЧ»
3. Психологами телеграм-каналу «Подбай про себе» підготовлено ряд матеріалів щодо психологічної підтримки дорослих, у тому числі про виникнення та вплив агресії на стан людини під час війни, рекомендації щодо стабілізації емоційного стану та управління стресом
4. На вебсайті ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» створено сторінку «Матеріали для використання в роботі під час воєнних дій»
5. Інформація про кращі практики психолого-педагогічного супроводу та підтримки учасників освітнього процесу в умовах воєнних дій і збройних конфліктів, надання соціально-психологічної допомоги постраждалим від насильства та торгівлі людьми
Коментарi